اهم مواضيع منتديات غلاسة



صور العام الجديد 2020 توقعات الابراج ليلى عبداللطيف 2020 happy new year 2020 صور بنات 2020 توقعات الابراج سنة 2020 حظك اليوم نكت مصرية 2020


اهم مواضيع منتديات غلاسة
منتديات غلاسة فيس بوك مميزات الابراج 2020 بنات للتعارف 2020 اللهم بلغنا رمضان صور حزينة فساتين زفاف قصص وحكايات
اهم مواضيع منتديات غلاسة



راس السنة 2020 صور اطفال 2020 توقعات الابراج شهر يناير 2020 توقعات الابراج 2020 اجمل صور رومانسية صور كلام رومانسي صور كلمات رومانسيه
العودة  

مناقشات غلاسه هامة قسم النقاش العام والمواضيع المفيدة التى تشاركنا الافكار تبادل وجهات النظر والحوار الهادف والبناء - مناقشات - اسئلة - سؤال - مشكلة - مشاكل - أختلاف الرأي لايفسد للود قضيه للنقاش الحر



انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل

انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل انا متجوزه من سنه ونص عن حب قوى وجوزي بيحبني حب عباده المشكله مرات اخوه معقده بتحب المشاكل

 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  1  
ghlasa
انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل




انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل

انا متجوزه من سنه ونص عن حب قوى وجوزي بيحبني حب عباده المشكله مرات اخوه معقده بتحب المشاكل وصعبة ف التعامل وبتعمل مشاكل مع جوزها وحماتها وحماها وحتي انا بتغير مني ف كل حاجه حتي ف سعاتي وحب حمايا ليا وحماتي وبقت تعمل مشاكل تكرههم فيا وتسمعني انا وجوزي بنتكلم تنقل الكلام وانا قرفت منها هى شخصيه لا تطاق وانا مش عارفه اعمل ايه اما هي تكون سبب المشكله وتقعد وتهزر عادى وانا سهعاهم والله انا كويسه وماعملتلها حاجه وحشه بس هي سوسه بالله عليكم قولولي حل

انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل ghlasa2.gif


المواضيع المتشابهه:

 




hkh lj[,.m lk 5ai,v ,[,.n ;,ds fs lvhj ho,m fjulgkh lah;g

شارك الموضوع مع اصدقائك

  أضـغط هنـآ


من مواضيعى
0 رسايل و صور عيد ميلاد شهر مايو 2020 ، عيدميلادسعيد2020 ، صور تورتة عيد ميلاد سعيد 2020
0 صور دعاء الام في القبر ، صور حزينة عن الام ، كلمات حزن عن عيدالام
0 حظك اليوم السبت 2-3-2020| أبراج يوم السبت 2/3/2020 | برجك اليوم 2 مارس 2020
0 حظك اليوم برج الاسد الاحد16-6-2020 , برج الاسد اليوم 16 يونيو 2020
0 حظك اليوم برج الثور الجمعة 24-5-2020 , برج الثور اليوم 24 مايو 2020
0 طريقة عمل لزانيا باللحم والباشميل 2020 ، طريقة تحضير لزانيا 2020
0 كلمات اغنية حب رومانسية جدا آدي اللي في بالي بالملي
0 تحميل ومشاهدة فيلم سكس رومانسي وطرق اوضاع الجماع 2019
0 المصريين يستنجدون بالرئيس الامريكى اوباما ضد حكم الاخوان ومرسى
0 توقعات أحمد شاهين برج الجدي لعام 2020 ، توقعات-الابراج برج-الجدي عام 2020
0 كلام رومانسى 2020 ، شعر رومانسى فيس بوك 2020 ، كلمات رومنسية2020
0 بيان من حملة تمرد اليوم 1-7-2020 ، تقرير وتحذير للرئيس محمد مرسى الاثنين1-7-2020
0 الفرق بين التضاد والتناقض , التناقض هو الافعال التناقض في الاقوال
0 توقعات برج السرطان شهر يونيه 2020 ، توقعات الابراج لشهر يونية برج السرطان 2020
0 توقعات برج العقرب شهر يونيو 2020 ماغى فرح
0 بحث علمى عن أبو بكر الرازي ، بحث عن العالم أبو بكر الرازي جاهز للطبع
0 أضراب الاطباء في مستشفي إدكو العام بالبحيرة والاهمال في ارواح المرضاء
0 توقعات برج الجدي شهر يونيو 2020 ماغى فرح
0 اجمل موديلات فساتين زفاف باللون الابيض ، صورفساتين-زفاف2019
0 صور ايتن عامر جديدة 2020 ، صور جميلة للفنانة ايتن عامر 2020

  2  
بنت مصر
رد: انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل

اكسبيها
اهتمي بيها واشكري فيها علشأن ترضي عن نفسها الاول وترضي عنك النوع ده عايز اهتمام وانه الكل في الكل كبري بيها حتي لو هي الصغيره خدي رايها في كل حاجه هي حاسه انك واكله الجو كله وهي منبوذه لو هي رجعت ثقتها في نفسها هتتعامل بالحسني وبلاش تطنشيها اصل ده هيخليها تزيد سوء توذي لها هاتي لها هديه هاتي لاولادها هدايه ولو مشبك شعر والله هتتغير (تهادو تحابو ) وعلي راي المثل اطعم الفم تستحي العين ودي عن تجربه ومش واحده دول اكتر من واحده





من مواضيعى
0 طريقة عمل كابوتشينو براونيز 2020 ، الكابوتشينو براونيز
0 طريقة عمل كراكد بتر كوكيز حلوة اوى 2020
0 شرح طريقة عمل كيك سريعة ، اجمل طريقة عمل الكيك 2020
0 حظك اليوم برج الدلو الخميس 9-7-2020 , توقعات الابراج برج الدلو مكتوب اليوم 9/7/2020
0 طريقة عمل صدور الفراخ بالمستردة والعسل لايت 2020

  3  
قمر
رد: انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل

مدام حماتك بتحبك وحماكي



ماتتكلميش قدام سلفتك باي كلمه
واشكري فيها وفي حماتك وحماكي واتقربي منها وخديها اخت ليكي
عامليها كا طفله لحد ما ربنا يكبر دماغها شويه وتتعدل
الله يوفقك




من مواضيعى
0 تهديد مباشر من الاخوان لكل الشعب المصري اليوم 2 يوليو الموافق الثلاثاء 2020
0 اجدد صور بنات فيس ,بوك 2020 اجمل صور بنات, حصري 2020
0 صور وابيات شعر عن الحسد
0 جفن العين انسدال جفن العين عند الاطفال 2020
0 قصة داود عليه السلام
0 صور كاريكاتير عن الحب صور الحب صور مضحكه صور 2020
0 احدث مسدجات صور للموبايل حصري مسدجات جديده بالصور 2020
0 اجمل ملابس محجبات لعام 2020 و 2020
0 الانسداد اليفي الكبدي يسبب ارتفاع ضغط الوريد البابي
0 بالصور تمارين فتح الحوض لتسهيل الولاده للست الحامل
0 الوصول الي الله
0 بالحروف الابجديه دعاء جميل جدا
0 احدث موضة فساتين, لصيف 2020 فساتين جلد موضة السنه, دي في صيف 2020
0 بالصور قصص رويت عن رسول الله محمد
0 حصري وجديد بالصور ماسك الزبادي لنعومة وفرد الشعر المجعد والتالف 2020
0 المفيد في صلاة الوتر وحكم من تركها
0 شتط حريمي عام 2020
0 عظمة المصلي وتغلبه علي الشيطان
0 فوائد الصبار للبشره والشعر 2020
0 الاجهاض حرام 2020


الكلمات الدلالية (Tags)
5شهور , من , متجوزة , مرات , مشاكل , وجوزى , انا , اخوة , بتعملنا , بس , كويس

شاهد اخر مواضيع قسم مناقشات غلاسه هامة

انا متجوزة من 5شهور وجوزى كويس بس مرات اخوة بتعملنا مشاكل


أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc
adv ghlasa by : ghlasa
ghlasa آنضم الى معجبين