اهم مواضيع منتديات غلاسة



صور العام الجديد 2018 توقعات الابراج ليلى عبداللطيف 2018 happy new year 2018 صور بنات 2018 توقعات الابراج سنة 2018 حظك اليوم نكت مصرية 2018




اهم مواضيع منتديات غلاسة
منتديات غلاسة فيس بوك مميزات الابراج 2018 بنات للتعارف 2018 اللهم بلغنا رمضان صور حزينة فساتين زفاف قصص وحكايات
اهم مواضيع منتديات غلاسة

راس السنة 2018 صور اطفال 2018 توقعات الابراج شهر يناير 2018 توقعات الابراج 2018 اجمل صور رومانسية صور كلام رومانسي صور كلمات رومانسيه
العودة  

مناقشات غلاسه هامة قسم النقاش العام والمواضيع المفيدة التى تشاركنا الافكار تبادل وجهات النظر والحوار الهادف والبناء - مناقشات - اسئلة - سؤال - مشكلة - مشاكل - أختلاف الرأي لايفسد للود قضيه للنقاش الحر



انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني كنا في الأول أصدقاء عادي ومكنش في دماغنا إرتباط لأن موضوع الارتباط كان شي من رابع المستحلات المهم حبينا بعض جدا وهو بصراحه عمل

 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  1  
ghlasa
انا بحب واحد وهو كمان بيحبني




انا بحب واحد وهو كمان بيحبني كنا في الأول أصدقاء عادي ومكنش في دماغنا إرتباط لأن موضوع الارتباط كان شي من رابع المستحلات المهم حبينا بعض جدا وهو بصراحه عمل المستحيل عشان يوصلي واكون ليه عمل حاجات فوق طاقته واستحمل حاجات كتير عشاني المهم احنا دلوقتي الحمدلله مكتوب كتابنا بس الموضوع اختلف تماما من بعد كتب الكتاب مباشرا اتغير 180درجه مبقاش حنين زي اول ما عرفته الأول كان بيخاف عليا من الهوا الطاير وميقدرش يسبني زعلانه منه وكان بيعمل المستحيل لو شافني زعلانه منه كل ده كان دلوقتي بقي عصبي زياده عن اللزوم أوقات بحس انه مش طايقني بقول يمكن مضغوط في ظروف الحياة واستحمل بس بلاقيه بيبرر مواقفه بغلطي ولازم يطلعني انا الغلطانه عشان يبرر موقفه مع أن مش بعمل أي حاجه تضايقه ولا تزعله لاني بحبه اوي بس اتغير مش هو الشخص اللي حبيته انا فكرت اني اسيبه عشان لو كملنا علي كده هتبقي حياتنا كلها مشاكل بس مقدرتش عشان بحبه ونفسي يرجع زي الاول لأن بجد تعبت وحاسه اني بتعامل مع شخص تاني



مبقاش يهمه زعلي وممكن نقعد بالأيام مبنكلمش بعض وبقت اول كلمه علي لسانه في كل مشكله مهما كانت هايفه احنا مش هنقدر نكمل مع بعض بحس أنه بيهددني بأننا نسيب بعض بقيت عايشه مهدده أن في أي وقت نسيب بعض وبقي يتلكك ليا علي حاجات تافهه ومش مفهومه اعمل ايه


انا بحب واحد وهو كمان بيحبني do.php?img=31476

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني ghlasa2.gif


المواضيع المتشابهه:


hkh fpf ,hp] ,i, ;lhk fdpfkd


تعليقات الفيسبوك في منتديات غلاسة

شارك الموضوع مع اصدقائك

  أضـغط هنـآ


من مواضيعى
0 حظك اليوم السبت 12-4-2018,أبراج يوم السبت 12/4/2018, برجك اليوم 12 ابريل 2018
0 نتيجه الثانوية العامة بالاسم ورقم الجلوس 2018
0 حظك اليوم الجمعة 8-12-2017 برج الحمل
0 صور واخبار ميدان التحرير بعد محاكمة براءة مبارك ، ما يحدث فى ميدان التحرير شهر ديسمبر 2017
0 ديكور غرفة سفرة حديثة 2018 , ديكورات غرف طعام موديلات 2018
0 بحث جاهز للطبع عن الليزر 2018 ، بحث مدرسى عن ليزر 2018
0 دعاء شهر رمضان 1434 ، ادعية رمضانية 1434
0 توقعات و تنبؤات الابراج برج العذراء لعام 2018 ، توقعات الابراج محمد فرعون لسنة 2018
0 نتيجة الصف الثانى الاعدادي محافظة الاسكندرية برقم الجلوس 2018 الترم الثانى
0 حظك اليوم الخميس 1-5-2017، ابراج اليوم الخميس1/5/2017,حظك اليوم الخميس 1مايو 2017
0 اصعب 8 اشياء فى الحياة
0 حظك اليوم برج الحوت الخميس 30-5-2018 , برج الحوت اليوم 30 مايو 2018
0 رسائل عيد ملاد مصرية 2018 ، مسجات عيد ميلاد 2018 ، صور تورتة عيد الميلاد 2018
0 سيارة بروتون Saga 2018 ، موصفات وسعر وصور سيارة Saga بروتون 2017
0 حظك اليوم مواليد برج القوس اليوم الثلاثاء 28-4-2018 ماغي فرح
0 السلوكيات التى يرفضها الاسلام والمجتمع بحث جاهز للطبع 2017
0 حظك اليوم الثلاثاء 30-7-2018, ابراج اليوم الثلاثاء 30/7/2018, برجك اليوم 30 يوليه 2018
0 فيديو محاكمة مبارك اليوم والقاضى ينطق اسم علاء مبارك ، عباس مبارك
0 رومانسية بلا حدود بالصور Photos Love and Romance 2018
0 تحميل اغنية مش هاروح مش هتيجى من فيلم عش البلبل السادات فيفتى سعد الصغير mp3
0 صور اوضاع معاشرة زوجية ساخنة ، افضل اوضاع الجماع الجنسي بالصور
0 صور بنات السعودية عارية Saudi Arabia Sexy Girls 2018
0 صور لعيد الام لكل ام متوفية ، دعاء بالرحمة الي امي ، عيدام حزين 2018
0 صور بنات مصر 2018 ، صور بنات مصرية جميلة 2018
0 نتيجة الصف الثالث الاعدادى محافظة الجيزة برقم الجلوس الترم الثانى من وزراة التربية والتعليم 2018
0 توقعات الابراج 2017 ليلى عبد اللطيف , توقعات ابراج عام 2017 كامل
0 توقعات الابراج برج القوس لشهر مايو 2017 ، توقعات برج القوس شهر 5 لعام 2017
0 توقعات برج الجدي شهر ديسمبر 2018 , توقعات الابراج لشهر ديسمبر ماغي فرح برج-الجدي 2018
0 توقعات الابراج برج الدلو لشهر اكتوبر 2018 , توقعات برج الدلو شهر اكتوبر لعام 2018
0 تحميل اغنية يا حلوة قولى لابوكي يحبسك فى الدار من فيلم محمد سعد حياتى متبهدلة مع صافيناز
0 سر تفاصيل مقابلة السيسي بـ رجال الاعمال اسرار هامة لكل المصريين
0 بالصور محافظ الاسكندرية هاني المسيري ينقذ مصاب حادث كورنيش الاسكندريه
0 سبب انقطاع الكهرباء فى مصر ، اسباب فصل الكهرباء على المصريين
0 ديكور صالون 2018 ، ديكور غرف صالونات 2018
0 كلمات اغنية بعد الثوره جالنا رئيس من برنامج البرنامج باسم يوسف
0 توقعات برج الحوت بنات 2018 ، معلومات عن صاحبة برج الحوت بنات 2018 ، توقعات الابراج للبنات 2018
0 كلمات اغنية يابعيد غناء تامر حسنى من البوم عمرى ابتدا Ya-B3eed
0 صور هدايا عيد الام 2018 ، صور ملابس و ازياء عبايات عيدالام 2018
0 حظك اليوم برج الجدي الجمعة 22-3-2018 , برج الجدي اليوم 22 مارس 2018
0 نتيجة الشهادة الاعدادية 2018 محافظة الاسكندرية ، البحيرة ، القاهرة برقم الجلوس

  2  
قمر
رد: انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

يمكن خايف من المسئوليه بعد ماكتب الكتاب
ومتوتر
اتكلمي معه واتفهمي معه بهدوءءءءءءءءء



من مواضيعى
0 احدث احذيه رياضيه للشباب 2017
0 صور ابطال مسلسل رمضان ياملكا قلبي 2018
0 صلاتك والخشوع فيها
0 تعرف ترقي نفسك بنفسك في البيت 2018
0 من اين تصنع عطور النساء 2017 صور عطور, نسائيه 2017 معلومات عن صنع, عطورانساء 2017
0 بالصور الصدر الكبير ومشاكله*-2017
0 جاذبية الرجل واكتشاف شخصيته 2017
0 عارف معني كلمة الواحد الاحد 2018
0 صور حب,جميله 2017 صور للعشاق ,فقط 2017
0 موضوع عن حور العين 2018
0 احبك وانت رقم واحد في حياتي
0 البركه في الرزق
0 كلمات اغنية وسط الدنيا الخاينه من البوم مصطفي كامل الجديد وسط الدنيا الخاينه 2018
0 تحميل اغنية انغام مش من بلدنا mp3
0 قبل النوم اعتني ببشرتك 2017
0 انواع الشامبو السام احزري منها
0 حقنة الإيبيدورال التى تعطى للسيدة عند الوضع تسبب حمي 2017
0 صور بنات فيس بوك جديده صور بنات لعام 2017
0 احدث صور رمضان واحكام شهر رمضان صور با احكام للصيام 1439هـ
0 صور عبايات سهره للبنات في منتهي الشياكه 2017
0 اجمل لفات طرح للمحجبات لعام 2018 لفات طرح جديده علي منتدي غلاسه 2018
0 دعاء يغفر الذنوب جميعا
0 صور وحده بتعاكس واحد وواحد بيعاكس وحده 2017
0 بالصور فضل صيام يوم عرفه
0 بالصور قتل عروسه ليلة الزفاف 2018
0 احدث صور النجمه هيفاء وهبي لعام 2017
0 للزواج السعيد اليك 5 نصائح 2017
0 صور احذيه, سهره ومناسبات ,وخروج وشتوي, لعام 2018 تشكيله من الاحذيه, لعام 2018
0 لازم نخصص غرفه للعب الاطفال
0 الحمد لله ماذا تعرف عنها
0 صور كرفتات شبابي جديده 2018
0 معلومات ونصيحه , لتجنب تقصف الشعر 2017
0 انا القمر انا الحب صور حب 2018
0 قصة دليل الاسراء والمعراج ليست خرافه بل حقيقه ودا الاثبات
0 احدث صور لشاكيرا ورجيم قاسي معلومات وصور شاكيرا ورجيم لعام 2017
0 اجدد ملابس صيفيه للبنات والسيدات 2017
0 سنن في صور 2017 سنن منسيه 2017 صور مكتوب فيها سنن 2017
0 لرشاقه كلها دلع وانوثه عليكي بالرقص
0 تربية الله لك
0 اياك والشنطه المثقوبه

  3  
مرام ميرا
رد: انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

عادى وفيها ايه احيانا او معظم الصداقات تتحول الى حب



الكلمات الدلالية (Tags)
وهو , واحد , انا , بحب , بيحبني , كمان

شاهد اخر مواضيع قسم مناقشات غلاسه هامة

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني


أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع





Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc
adv ghlasa by : ghlasa
ghlasa آنضم الى معجبين