اهم مواضيع منتديات غلاسة



صور العام الجديد 2018 توقعات الابراج ليلى عبداللطيف 2018 happy new year 2018 صور بنات 2018 توقعات الابراج سنة 2018 حظك اليوم نكت مصرية 2018




اهم مواضيع منتديات غلاسة
منتديات غلاسة فيس بوك مميزات الابراج 2018 بنات للتعارف 2018 اللهم بلغنا رمضان صور حزينة فساتين زفاف قصص وحكايات
اهم مواضيع منتديات غلاسة

راس السنة 2018 صور اطفال 2018 توقعات الابراج شهر يناير 2018 توقعات الابراج 2018 اجمل صور رومانسية صور كلام رومانسي صور كلمات رومانسيه
العودة  

مناقشات غلاسه هامة قسم النقاش العام والمواضيع المفيدة التى تشاركنا الافكار تبادل وجهات النظر والحوار الهادف والبناء - مناقشات - اسئلة - سؤال - مشكلة - مشاكل - أختلاف الرأي لايفسد للود قضيه للنقاش الحر



انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني كنا في الأول أصدقاء عادي ومكنش في دماغنا إرتباط لأن موضوع الارتباط كان شي من رابع المستحلات المهم حبينا بعض جدا وهو بصراحه عمل

 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  1  
ghlasa
انا بحب واحد وهو كمان بيحبني




انا بحب واحد وهو كمان بيحبني كنا في الأول أصدقاء عادي ومكنش في دماغنا إرتباط لأن موضوع الارتباط كان شي من رابع المستحلات المهم حبينا بعض جدا وهو بصراحه عمل المستحيل عشان يوصلي واكون ليه عمل حاجات فوق طاقته واستحمل حاجات كتير عشاني المهم احنا دلوقتي الحمدلله مكتوب كتابنا بس الموضوع اختلف تماما من بعد كتب الكتاب مباشرا اتغير 180درجه مبقاش حنين زي اول ما عرفته الأول كان بيخاف عليا من الهوا الطاير وميقدرش يسبني زعلانه منه وكان بيعمل المستحيل لو شافني زعلانه منه كل ده كان دلوقتي بقي عصبي زياده عن اللزوم أوقات بحس انه مش طايقني بقول يمكن مضغوط في ظروف الحياة واستحمل بس بلاقيه بيبرر مواقفه بغلطي ولازم يطلعني انا الغلطانه عشان يبرر موقفه مع أن مش بعمل أي حاجه تضايقه ولا تزعله لاني بحبه اوي بس اتغير مش هو الشخص اللي حبيته انا فكرت اني اسيبه عشان لو كملنا علي كده هتبقي حياتنا كلها مشاكل بس مقدرتش عشان بحبه ونفسي يرجع زي الاول لأن بجد تعبت وحاسه اني بتعامل مع شخص تاني



مبقاش يهمه زعلي وممكن نقعد بالأيام مبنكلمش بعض وبقت اول كلمه علي لسانه في كل مشكله مهما كانت هايفه احنا مش هنقدر نكمل مع بعض بحس أنه بيهددني بأننا نسيب بعض بقيت عايشه مهدده أن في أي وقت نسيب بعض وبقي يتلكك ليا علي حاجات تافهه ومش مفهومه اعمل ايه


انا بحب واحد وهو كمان بيحبني do.php?img=31476

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني ghlasa2.gif


المواضيع المتشابهه:


hkh fpf ,hp] ,i, ;lhk fdpfkd


تعليقات الفيسبوك في منتديات غلاسة

شارك الموضوع مع اصدقائك

  أضـغط هنـآ


من مواضيعى
0 برج الحمل اليوم الخميس 6-6-2018 ، حظك اليوم برج الحمل 6 يونيو 2018
0 احنا اخوات ، سيد الشاعر كلمات اغنية احنا اخوات
0 مواعيد عرض مسلسل لغز ميكي بطولة دنيا و ايمي سمير غانم في شهر رمضان 2018
0 حظك اليوم برج الميزان السبت 1-6-2018 , برج الميزان اليوم 1 يونيه 2018
0 حظك اليوم الاحد 20-4-2017، ابراج اليوم الاحد20/4/2017,حظك اليوم الاحد 20ابريل 2017
0 تحميل اغانى فيلم وش سجون mp3 ، تحميل اغنية مهرجان وش سجون mp3 2017
0 شرح بالصور طريقة عمل ايميل ياهو 2018 ، Yahoo email 2018
0 خبر عاجل : حملة تمرد اليوم السبت 29-6-2018 تعلن عدد الموقعين على استمارة تمرد20 مليون مصرى
0 تحميل لعبة watch dogs 2017 + الباتش 2018 ، حصريا watch dogs pc تحميل كاملة 2018
0 موعد عرض مسلسل القيصر في شهر رمضان 2018 يوسف الشريف
0 كلمات اغنية احساسى مابيكدبش من البوم عمري ابتداء غناء تامر حسني Ehsase-Mabykdbsh
0 حظك اليوم برج الدلو الاربعاء19-6-2018 , برج الدلو اليوم 19 يونيو 2018 حظك اليوم الاربعاء 19-6-2018,
0 تحميل ومشاهدة فيديو لهيب الصحراء 480 اصدار بيت المقدس 2018
0 كلمات اغنية امل ماهر بحبك واصلة متصدقة من البوم ولاد النهاردة 2018
0 بحث + سيرة ذاتية ومعلومات عن المطرب عمرو دياب ، شخصية مصرية مشهورة عمرو دياب
0 ارتفاع سعر الانابيب اليوم من 2.5 الى 7 جنيهات ، سعر اسطوانة الغاز المنزلية 2017
0 توقعات الابراج لشهر ابريل برج الجدي 2018 ، توقعات ماغى فرح لبرج الجدي شهر ابريل 2018
0 فيديو ضرب احمد المغيرة بالجزمة ، شاهد ضرب احمد المغيره بالحذاء
0 حظك اليوم برج السرطان الاحد 9-6-2018 , برج السرطان اليوم 6 يونيو 2018
0 اول ايام شهر ذي الحجة 1439هـ + اول ايام عيد الاضحى المبارك 2018 1439هـ
0 توقعات برج السرطان عام 2017 بالتفاصيل ، توقعات الابراج لسنة 2017 برج-السرطان
0 تحليل حلقة ريهام سعيد مع البنات الملموسة بالجن برنامج صبايا الخير
0 Photos of sex girls, girls naked pictures
0 صور رومانسية جميلة 2018 ، احدث صور حب + كلمات رومنسية جديدة 2018
0 تفاصيل تصادم ترامين فى اسكندرية منطقة سان ستيفانو
0 كلمات اغنية احمد سعد اغنية متنحنيش ولا تنكسر 2018
0 حظك اليوم برج الحوت السبت 1-6-2018 , برج الحوت اليوم 1 يونيه 2018
0 رسائل و صور عيد ميلاد سعيد2017 ، صور تورتة عيدميلادسعيد2017
0 سيارة الدينامو توكتوك معدل 2018 السعر 30 الف جنية فى مصر
0 تفسير حلم قطة فى الاحلام 2017 ، تفسير منام و رؤية القطة فى الحلم 2017
0 صور اغراء بنات من الخلف 2017 ، صور مثيرة خلفيات بنات 2017 ، Photo entice girls
0 توقعات الابراج برج الحوت شهر مارس 2017 ، توقعات برج الحوت ماغى فرح شهر مارس 2017
0 صور ديكور غرف نوم مصرية 2017 ، غرف نوم حديثة 2017
0 بالصور إزالة التعديات على الأراضى الزراعية وأملاك الدولة في مدينة ادكو اليوم
0 حظك اليوم برج الثور الخميس 2-5-2018 , برج الثور اليوم 2 مايو 2018
0 القبض على البلتاجى والعريان وصفوت حجازى فى عمارة تحت الانشاء
0 سيارة نيسان صني 2012 للبيع بسعر 100 الف جنية للجادين فقط
0 حظك اليوم الاربعاء 18-10-2017 ، ابراج اليوم الاربعاء 18/10/2017 ، توقعات الابراج 18 اكتوبر 2017
0 صور حب جديدة 2018 ، صور رومانسية للعشاق 2017 ، Pictures romantic, love Photos 2018
0 توقعات برج القوس عام 2018 بالتفصيل ، توقعات الابراج ماغي فرح 2018

  2  
قمر
رد: انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

يمكن خايف من المسئوليه بعد ماكتب الكتاب
ومتوتر
اتكلمي معه واتفهمي معه بهدوءءءءءءءءء



من مواضيعى
0 الدرسات اثبتت ان الدهون تخفض من نسبة السكته الدماغيه
0 الاحتفاظ بالصور للذكر والانثي
0 صور اجمل بناطيل جينز للشباب لعام 2017
0 صر طريقة عمل خضار اللوبيا مع الخردل 2017
0 شنط حريمي ,جديده 2018 احدث, شنط للبنات 2018
0 صور كروت ادعيه, متحركه 2017 صور دعاء اللهم, تقبل الدعاء 2017
0 اجدد وارق نضارات بنات2018
0 لتجنب الخلافات مع اصدقائك 2017
0 عارف كنز سبحان الله وبحمده
0 احدث غرف نوم, اشيك وارق والوان روعه, لغرف نوم عام 2017
0 صور عريس وعروسه لتزيين تورتة يوم الفرح 2018
0 تحميل اغنية انغام مش من بلدنا mp3
0 اقوي صور حب وغرام بين البنت والولد صور 2017
0 كيف تهديئ اعصاب وتكتم غيظك قصة غلام جميله اوى 2017
0 كلام الغر ب علي الاسلام والمسلمين 2018
0 دعاء لوضاع منك شيئ ونفسك تلاقي
0 رسمت احلامي علي جدران غرفتي
0 هل تعرف جويريه زوجة الرسول
0 قصة حواء وكيف ولدة مائة طفل في المره الواحده 2018
0 احدث صور تيشرتات اديداس للشباب 2018
0 هل تعرف المعلومات دي الاخطاء الاملائيه التي بها تحريف كامل للمعني
0 صور حب صور غرام صور حب هادي 2017
0 احدث فساتين افراح لعام 2017 فساتين رقيقه للزفاف 2017
0 صور عشاق وحب جديده صور للعشاق 2017
0 صور جديده رمزيه للبنات للفيس بوك 2018
0 اسباب السكته الدماغيه
0 هل تعرف ان للفاصوليا فوائد كتير 2018
0 لماذا المعاصي
0 اجمل مجموعة ساعات للبنات لعام 2017 ساعات شيك للبنات الشيك وبس 2017
0 جمال وحلاوة الحب 2017
0 احدث صور النجم مصطفي شعبان صور حصري لعام 2017
0 صور احدث تسريحات لصيف 2017 روعه وحصري للبنات 2017
0 اليوم الثلاثاء يحتفل جوجل بذكري ميلاد المهندس المعماري انطونيو جاودي 25 يونيو 2018
0 ملوك الجن ومحاربتهم للانس
0 الضمير
0 اساور ذهب للبنات با اشكال روعه لعام 2017
0 اسباب وعلاج تأخر الكلام عند الاطفال
0 ضعفنا لفتن الدنيا
0 اجدد ازياء شبابي للصيف جريئه لعام 2018 ملابس حصري للشباب 2018
0 اجدد صور احساس الحب صور جمال الحب 2018

  3  
مرام ميرا
رد: انا بحب واحد وهو كمان بيحبني

عادى وفيها ايه احيانا او معظم الصداقات تتحول الى حب



الكلمات الدلالية (Tags)
وهو , واحد , انا , بحب , بيحبني , كمان

شاهد اخر مواضيع قسم مناقشات غلاسه هامة

انا بحب واحد وهو كمان بيحبني


أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع





Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc
adv ghlasa by : ghlasa
ghlasa آنضم الى معجبين